پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228716
گفت‌وگوي نمايندگان چهارمحال و بختياري با ذوالفقاري در مورد پخش سريال سرزمين مادري
تاریخ انتشار : 1396/08/02 09:30:17
نمایش : 1511
چهار نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در نشست با ذوالفقاري معاون وزير کشور از پيامدهاي پخش سريال سرزمين مادري ابزار نگراني کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ چهار تن از نمايندگان مردم شريف استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي با ذوالفقاري معاون امنيتي و انتظامي ديدار و در مورد سريال سرزمين مادري که قرار است از طريق صدا و سيما پخش شود و پيامدهاي آن در بين قوم بختياري ابراز نگراني کردند.

در اين نشست معاون امنيتي و انتظامي و دبير شوراي امنيت کشور اعلام کرد: قبلاً اين موضوع به رياست سازمان صدا و سيما اعلام و موجب توقف پخش سريال مذکور شد؛ اما بر اساس اعلام نماينده صدا و سيما در شوراي امنيت کشور اصلاحات لازم در اين سريال براي رفع نگراني‌ها صورت گرفته است.

ذوالفقاري در اين ديدار تاکيد کرد چنانچه نظرات کارشناسي متفاوتي با توجه به برداشت مردم از اين سريال وجود دارد، از سوي نمايندگان محترم با مسئولين محترم صدا و سيما مطرح و پيگيري‌هاي لازم صورت پذيرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html